Für immer jetzt-Örökké most

Németül:

Ich seh dich weinen
Und keiner wischt die Tränen weg
Ich hör dich schreien
Weil die Stille dich erstickt
Ich fühl dein Herz
Es ist einsam so wie du
Lass dich fallen
Mach die Augen zu

Hey, die Welt hält für dich an
Hey, hier in meinem Arm für immer jetzt

Wenn du suchst
Und dich selbst dabei verlierst
Dann find ich dich
Und hol dich zu mir

Hey, die Welt hält für dich an
Hey, hier in meinem Arm für immer jetzt
Für einen Tag
Für eine Nacht
Für einen Moment
In dem du lauchst
Wir durchbrechen die Zeit
Gegen jedes Gesetz
Für immer du und ich
Für immer jetzt

Wir setzten unsere Scherben zusammen
Wir sind eins wie Yin und Yang
Fühlst du mich
Wenn du atmest
Fühlst du mich
Wenn niemand da ist


Magyarul:

Látom, hogy sírsz
És senki nem törli le a könnyeidet
Hallom, hogy kiabálsz
Mert a csönd megfojt
Érzem a szívedet
Olyan magányos, mint te
Engedd el magad
Csukd be a szemed

Hey, a világ megáll neked
Hey, itt a karjaimban örökké most

Ha keresel és eközben elveszíted magad
Akkor megtalállak és magamhoz húzlak

Hey, a világ megáll neked
Hey, itt a karjaimban örökké most
Egy napra
Egy éjszakára
Egy pillanatra
Amikor nevetsz
Áttörjük az időt
Minden törvény ellenére
Örökké te és én
Örökké most

Összeillesztjük a cserepeinket
Egyek vagyunk, mint a Yin és Yang
Érzel engem
Amikor lélegzel
Érzel engem
Ha nincs itt senki